Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Stołówka

 

Jadłospis

Szkoła kupuje obiady od PM 175, które przygotowywane są w kuchni przedszkolnej i wydawane przez pracowników przedszkola.

Obiad dwudaniowy kosztuje 6,00 zł (cena może ulec zmianie w zależności od cen produktów). Istnieje możliwość przyrządzenia obiadu dla dzieci z alergiami. 
Płatności za obiady dokonywane są przelewem na konto:
15 1240 1037 1111 0011 0912 8095 .

 

W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko dziecka i klasę, do której uczeń uczęszcza. Nieobecności prosimy zgłaszać do godziny 9.00 na adres mailowy: obiady@sp34.elodz.edu.pl  –  tylko takie zgłoszenia upoważniają rodziców do odpisu przy opłatach za dany miesiąc. Informacje o płatnościach wysyłane są za pośrednictwem dziennika Librus do 4 dnia każdego miesiąca. Rezygnacja z obiadów możliwa jest w każdym momencie – wystarczy wysłać maila z informacją od kiedy dziecko rezygnuje z obiadów.

TERMIN PŁATNOŚCI DO 10 KAŻDEGO MIESIĄCA